قیمت عکاسی کودک در فضای باز | عکاسی کودک با تجهیزات کامل

عکاسی کودک یکی از شغل‌های مهیج است و برای داشتن کیفیت مناسب نیاز به تجهیزات کامل دارد. قیمت عکاسی کودک در فضای باز با عکاسی در آتلیه متفاوت است زیرا تجهیزاتی که در آتلیه نیاز است در فضای باز کارایی ندارد یا اصلا لزومی ندارد. یک هنرمند عکاس در فضای باز با استفاده از دوربین و مناظر طبیعی باید عکس‌های زیبایی بگیرد. فضای باز نیازی به فلاش، پرده و تجهیزات نورپردازی ندارد و با نور خورشید و محیط باید عکس‌های با کیفیت گرفته شود.

قیمت عکاسی کودک در فضای باز | عکاسی کودک با تجهیزات کامل

عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک در فضای بازعکاسی کودک در فضای باز، طبیعی‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد ولی بعضی مشتریان عکاسی در آتلیه های فضای بسته را می‌پسندند.

در آتلیه ی بسته، باید با استفاده از نورهای مصنوعی مانند فلاش روشنایی محیط را تامین کرد. بعضی عکاسان در آتلیه دکورهای دست ساز درست کرده‌اند و با استفاده از ژست‌های عکاسی و این تجهیزات دست ساز عکس را گرفته و در فتوشاپ تنظیمات نهایی را انجام می‌دهند ولی در فضای باز اینطور نیست بلکه باید در زمانی اقدام به عکاسی شود که نور خورشید بتواند روشنایی کافی را تامین کند و جهت نور خورشید، در چهره شخص سایه ایجاد نکند.

عکاسی در فضای باز، اکثرا در باغ یا امارت گرفته می‌شود تا بتوان از درخت‌ها، بوته‌ها، آلاچیق ها، ستون‌ها، پله‌ها و بطور کل مناظر طبیعی، به عنوان پس زمینه یا دکور استفاده کرد. در این نوع  عکاسی، عکاس لازم است که تنظیمات دوربین و مقدمات نورپردازی را بداند تا بتواند عکس‌هایی باکیفیت خلق کند.

همچنین در هنگام چاپ با دستگاه فتوکپی باید از نوع حرفه ای و پیشرفته آن استفاده نماید تا بهترین لحظات را ثبت نماید.

عکاسی کودک با قیمت مناسب

عکاسی کودک با قیمت مناسبهمانطور که گفته شد قیمت عکس در فضای باز و در آتلیه متفاوت است. معمولا در عکاسی کودک در فضای باز قیمت‌های متفاوتی را شاهد هستیم. اگر دنبال این هستید که عکس‌های خود را با قیمت مناسب داشته باشید حتما باید این نکته را بدانید که اولین و مهمترین عامل در تعیین قیمت یک عکس، انصاف عکاس است. معمولا مشاهده می‌شود آتلیه ها با توجه به منطقه یا شهر محل سکونت قیمت‌های متفاوتی دارند، مثلا اتلیه ای که در بالا شهر تهران فعالیت می‌کند تعرفه بالاتری دارد به نسبت همان آتلیه با همان خدمات در پایین شهر. همین رویه در مورد شهرهای بزرگ و کوچک هم صدق می‌کند، به طور کل شهرهای کوچک تعرفه مناسب تری دارند.

بعضی افراد تمایل دارند تا از طریق عکاسی کودک در منزل، از هزینه‌ها بکاهند. البته در منزل شخص می‌تواند عکس‌های بیشتری بگیرد ولی به دلیل امکانات کم، عکس گرفته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. حتی اگر دوربین حرفه‌ای هم استفاده شود، نورپردازی غیر استاندارد، کیفیت نهایی را پایین می‌آورد. این نوع عکاسی بیشتر برای کارهای آماتور و ثبت خاطرات کاربرد دارد تا داشتن یک عکس حرفه‌ای و شیک. میتوان گفت عکسهای آلبومی بهترین گزینه برای عکاسی در منزل محسوب می‌شوند.

قیمت عکاسی کودک در فضای باز با تجهیزات کامل

قیمت عکاسی کودک در فضای باز با تجهیزات کاملقیمت عکاسی کودک بسته به نوع تجهیزات، امکانات، تعداد عکس‌ها و سایز عکس‌ها، داخل آتلیه باشد یا فضای باز و.. متفاوت می‌باشد. معمولا تعرفه عکاسی آتلیه و دیگر خدمات عکاسی و فیلمبرداری توسط صنف عکاسان هرساله به فعالان و کاسبانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تحویل می‌شود.

قیمت عکاسی کودک در فضای باز با توجه اینکه در کدام منطقه باشد، تعداد عکس‌ها، تجهیزات مورد استفاده، ادیت یا ویرایش عکس، نوع دکوراسیون، محل عکاسی که باغ باشد یا عمارت، نوع دستگاه فتوکپی صنعتی و حرفه ای و… متفاوت است.

بعضی آتلیه ها مشاهده می‌شوند که قیمت و تعرفه عکاسی آنها ساعتی است، یعنی با حضور در مکان عکاسی، میزان ساعتی که دز محل عکاسی کرده‌اند را محاسبه و هزینه عکاسی را حساب می‌کنند. و اخر هنگام چاپ تعداد خاصی از عکس‌ها را با سایز مورد نظر مشتری چاپ می‌کنند.این گروه بیشتر به صورت پکیج محصولات خود را ارائه می‌دهند. مثلا در یک پکیج هر ساعت عکاسی مثلا 100 هزار تومان و چاپ 10 عدد عکس به دلخواه

تعرفه ها و شرایط عکاسی کودک

تعرفه ها و شرایط عکاسی کودک به طور کلی و خلاصه اگر دنبال این هستید که از کودک دلبندتان عکس‌های خاطره‌انگیز و زیبا تهیه کنید، به آتلیه آی مراجعه کنید که به شرایط عکاسی کودک آشنایی کامل داشته باشد. تعرفه های آن مناسب و معقول و دارای اکیپ عکاس و فیلمبردار خبره باشد.

اگر قصد ساخت کلیپ کودک دارید، حتما به جایی مراجعه کنید که از گروه فیلمبرداری آنها خبره و تجهیزات کاملی  داشته باشند. تعرفه عکاسی و فیلم کودک معمولا قبل از اینکه کار انجام شود، باید بین عکاس و مشتری از طریق امضای قرارداد، مشخص شود. زیرا بسیار مشاهده شده که عکس‌ها و فیلم‌ها نظر مشتری را جلب نکرده و با آن چیزی که اول قرار شده، مطابقت ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما